اقام کارت خیلی اذیتم میکنه........خیلی......همینا منو نسبت بهت ی خورده سرد کرده......از دوست داشتنم کم نشده حتی ذره ای.......دلتنگت میشم.......ولی نیستی......دروز ی مینم حرف نمیزنیم وقتیم حرف میزنیم در مورد کار......شبم میای خونه یا خوابت میبره یا هرچی......خودت متوجه نمیشی یا نمیخوای متوجه عاشقانه های ما(R.F)...
ادامه مطلبما را در سایت عاشقانه های ما(R.F) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 10:01